lauantai 16. helmikuuta 2013

19

Veera kirjoitteli blogiinsa Facebookissakin kiertäneen ikäluku-hommelin ja niimpä kerjäsin minäkin aikakoneen innoittaman ikävuoden Veeralta :) Sain 19.

Kun olin 19-vuotias, oli vuosi 1999 (KÄÄÄÄÄK!!! Siis hei viime vuosituhannen puolella). Koska olen niin loppuvuodesta syntynyt, odoteltiin Milleniumia jotta "tonight I'm gonna party like it's 1999". Mulla ei ole valokuvia valitettavasti koneella noin pitkän ajan taakse, ne on kaikki kellarissa paperiversioina.

Asuin: Pienen hetken lapsuudenkodissa, kämppiksen kanssa Espoossa ja sitten muutettiinkin poikaystävän kanssa Kurviin. Ihana, ihana, ihana koti Iltakoulua vastapäätä. Kurvin koti oli ihan se ensimmäinen koti, johon muutin lapsuudenkodista.

Olin: hitsin nuori :) elettiin pitkälti viikonloppujen vuoksi, arki oli siinä sellainen välttämätön paha. Kavereista yksi meni naimisiin ja yksi sai lapsen, ne tuntui todella kaukaisilta ajatuksilta. Kunnes huomasin itse olevani raskaana :D Nyt jälkikäteen pystyn sanomaan että silloin vielä hain itseäni ja identiteettiäni aika lailla.

Tärkeintä elämässä oli: kaverit ja viikonloput. Se että oli töissä ja oli omaa rahaa ihan erilailla kuin opiskellessa. Ei tarvinnut pihistellä niin paljoa ja se tuntui todella hyvältä, lähes juovuttavalta ja siltä että on valtaa omaan elämäänsä.

Työskentelin: päiväkodissa. Ensin eskarissa ja sitten pienten puolella, josta jäin sitten äitiyslomalle.

Halusin: elää ja matkustella.

Pelkäsin: aikuisena oloa. Sitä miten selviää aikuisten maailmassa ja miten selviää omassa kodissa. Vastuu tuntui pelottavalta.



Nyt asun: Arabiassa

Olen: kolmen pojan äiti ja äitiyslomalla. Onnellinen ja tyytyväinen. Vauvakuumeen lisäksi myös koulukuumeessa.

Tärkeintä elämässä: kliseisesti perhe ja terveys. Mutta niin se vaan on.

Pelkään: mä en tiedä. Mä suhtaudun elämään jotenkin niin että kaikki otetaan vastaan mitä tulee, myös ne pelottavat jutut mutta ei niitä tarvitse välttämättä pelätä.

Työskentelen: Hyksissä

Haluan: lisää lapsia :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä sullon syrämmellä?