perjantai 1. helmikuuta 2013

Arkiromantiikkaa vol. 2

Meillä vietettiin tänään kuumat spontaanitreffit. Miljööksi Siippa oli valinnut vähän erikoisemman; Silmäpoli Meilahdessa. Mutta mä sain romanttisesti kraanavettä muovimukista. Ei kyllä kumpikaan keksitty mitään parempaa perjantai-illaksi. Vierähtihän se viitisen tuntia noinkin. Vähän kuherreltiinkin.

Ja tietysti juurikin tällä kertaa meillä ei ollut vauvalle mitään kantovälinettä vaikka yleensä on aina. Ja päivystys täynnä justiinsa niitä noniin-pitikö-sen-huutavan-vauvan-kanssa-tänne-tulla-minä-olen-sairas-ja-en-jaksa-yhtään-kuunnella-koska-tahallaanhan-ja-minua-kiusatakseen-se-vauva-itkee-tyyppejä. Hittojako siinä puhiset ja mulkoilet.... stna!!!!

Sentään Mustat donkkaa tykimmin!

niinjoo, kaikki suht ok. Siipalla on Iriitti. Mä muistan koko ajan että inuiitti. Mutta ei siellä silmässä eskimokansoja näy.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä sullon syrämmellä?