perjantai 8. helmikuuta 2013

Excuse me while I kill myself

Voi vittu että taas kypsyttää!!!

Kun mun normaalielämän henkireiät ei tällä hetkellä oman jaksamisen takia ole niin ahkerassa käytössä kuin silloin normaalisti (oon muuten alkanut inhoamaan tota sanaa normaali, mitä se edes on??) niin olen tehnyt keittiöstä mun terapiaosaston. Keittiö on mun oma pehmustettu huone. Siellä ladataan akkuja. Ja verensokeripitoisuus.

Vaan voi jumalauta!! Mä en todellakaan ole mikään domestic goddess ja mua ei haittaa sotkut mutta keittiössä on kivampi puuhata kun siellä on edes joku järjestys. Ja tila. Niin eikö saatana tää miesväki räjäytä siellä pommin joka vitun päivä!! Tasot on kaakaossa ja leivänmurussa ja ties missä perkeleen mähmässä.

Meitä puuhaa siellä monesti 4 samaan aikaan, kuka leipoo ja kuka laittaa ruokaa ja kuka nyt sitten mitä. Ahtaasti pyöritään ja laitetaan mutta se on vaan kivaa kun yhdessä tehdään. Mutta annas olla kun sitten on suuhun saakka valmista niin johan tapahtuu paskahalvaus joka jannulla ja tippuu kipot ja kupit käsistä niihin sijoilleen. Ja ihan tasan varmasti kaikki käytetään kaapeista ja syödään loppuun mutta ei käy missään mielessäkään ehkä mainita asiasta, tai lisätä kauppalistaan tai saatana vaikka itse lampsia kauppaan hakemaan.

Musta on viime aikoina kuoriutunut kivasti sellainen keittiön tehonalkuttaja. Ja joojoo kyllä pitää teiniä ymmärtää vaan kun mä en kestä tota silmienpyörittelyä sitten yhtään. Ehkä ärsyttävintä ikinä!! Ja sama homma sen kanssa että jatkuvasti nitistään jostain. Miksei oo tuotu sitä ja miksei oo tätä ja sullon muuten omatki jalat, hae ite!
Jos uhmaikäiset kokeilee jatkuvasti niitä rajojaan ni niin tekee kyllä noi teinitkin. Onhan se nyt tietty hei aika todennäköistä että yhtäkkiä tässä 12:sta vuoden jälkeen homma onkin muuttunut niin että omia jälkiä EI enää tarvisi siivota. Perkele!
Oli tossa kyllä taas niin elämän kodak-hetkiä kun teini iski astiat tiskipöydälle ja siinä kysäisin että niin et aatellu sitte koneeseen asti. Ja vastaukseksi tuli "nokun siellä on puhtaat" ....
Kuka ymmärtäisi äitiä???

Ja nähtiimpähän muuten sekin että me istutaan Siipan kanssa kivasti sohvalla ja ihmetellään että mistä hitosta toi kamala jumputus tulee ja todetaan että no aijoo kato meiltä. Ihan aina ei ole helppoa kun tulee näitä hetkiä joina vihdoin ymmärtää omia vanhempiaan.

Koskas se hiton hiihtoloma alkaa niin saa nauttia tästä ihan ympärivuorokautisesti.. lisää lapsia vaan!!! Tahdon lobotomian tai edes lasin viiniä. vittu

kävivät muuten justiinsa poraamassa meille jotkut kosteusanturit muutamaksi päiväksi mittaamaan lukemia keittiöstä. Ja nyt mä kuuntelen kun ne on alakerrassa samoissa hommissa ja miettivät että monelta lopettaa hommat tältä päivältä. Ihan oikeasti tällä hetkellä pelkkä puheääni kuuluu alakerrasta meille aivan selvästi. Hajoaa pää.

5 kommenttia:

  1. Sanosit suoraan vaan miltä tuntuu etkä kiertelis tolleen!

    Ei vaan, ihana kun annat paukkua. Ehkä voisi itsekin uskaltautua suoltamaan jonkin raivoryöpsähdyksen netin syövereihin, niin olisi nekin patoutumat päätä kiristämästä.

    Ja asiaan: ymmärrän niin hyvin sun ärsytyksen, ja täällä sentään sotkee vasta vain mies. Miten vaikea on pyyhkiä leivänmuruja?!

    VastaaPoista
  2. Joo mä oon yleensä tupannu vähän hillitsemään itseäni täällä :P Joo mun on oikeasti pakko jossain meuhkata näitä ihan koko runosuolen täydeltä ettei himassa tarvi vääntää ranskaa joka hetki. Nyt kyllä tänään helpotti kun karkasin pariksi tunniksi jalkahoitoon. Ei ärsytä enää yhtään niin paljoa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jalkahoitoon! :o Ei sillä että kade olisin, hyi olkoon. Saattais ehkä tässäkin taloudessa pienentää leivänmurujen ärsytysastetta moinen.

      Poista
  3. Meillä on iso keittiö muihin neliöihin nähden, mutta sama meno myös. Tänään Isompi söi olkkarissa välipalan, toi kipponsa tiskialtaaseen, mutta jätti lasin sinne olkkariin. Kysyin et "mites toi muki, viepä sekin" niin johan tuli teinimäinen vastaus "En kyl viitti kahteen kertaan laukkoa, vie ite", olin aika häh ensin, et ihan tosiko tuo tuli pojan suusta, mut sit sieltä mun suusta tuli aikalailla tiukempaa tekstiä ja muki sujahti tiskialtaaseen alta aika yksikön.
    Hirmuisessa räkäflunssassa tuosta vittuuntuneena siivosin koko keittiön ja käänsin keittiönpöydän jne.
    Miespuoliset perheen jäsenet väisti suosiolla... Mulla tulee aina välillä noita kiukkusiivouskohtauksia. Tänään oli muutenkin siivouspäivä, mut keittiö jäi päivällä välistä kun oli niin sairas olo. Nyt on sit tämä keittiökin kunnossa ja istun ihan innoissani pöydän ääressä ja tuijotan uutta järjestystä. Palkitsevaa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu nää kyllä jaksaa kokeilla sitä onneaan :D

      Poista

Mitä sullon syrämmellä?