torstai 7. helmikuuta 2013

Haistatteluja

Leopardikuningatar muisti mua outokuvaisella haasteella. 8 totuutta itsestä ja haaste eteenpäin kahdeksalle muulle :) Me likey, kiitos!






Noniin eli ensin faktaa verkkokalvoille:

1. Mulla on ollut lävistys 20 vuotta. Ja on siis yhä edelleen.

2. Yritin karkoittaa mun korkeanpaikankammoa benji-hypyllä. Ei toiminut.

3. Pärjään sujuvasti ilman kännykkää, telkkaria ym. Mutta jos läppäri ei pelaa niin korvien välissä kuuluu KRIIK

4. Jäin auton alle mun 18v synttäreillä (ja ei, en ollut humalassa eikä ollut oma vika)

5. Pelkään koiria ja hevosia

6. En osaa laittaa kieltä rullalle. Koko muu perhe osaa.

7. Olen neuroottinen aamukahvistani. Herään tarkoituksella aiemmin kuin muut että saan juoda sen _rauhassa_. Tai vastavuoroisesti siirrän sen vaikka iltapäivälle mutta sen aikana ei häiritä!

8. Haluaisin ajaa pääni kaljuksi. Ihan vain kokeilunhalusta.


Haastan hommiin JennijeenLiisanLiinanHippiäisenMallamoijanVerskinHups ja Wandaben. Eikun avautumaan!

10 kommenttia:

  1. Mä liityn kielivammaisiin.
    Mut se on hei geeni! Ihan oikeesti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jo on geenillä pukanneet.... mä en vaan tajua miten sen kielen edes voisi saada siihen asentoon

      Poista
  2. Jänniä totuuksia!
    Mutta siis hei, miten niin pelkäät hevosia? Mikä tuo "kaviot"-juttu sitten on? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, luulitko mua heppatytöksi? :) kaviot on ihan puhdas kirjotusvirhe :D piti siis kirjoittaa kuviot mut typotin kaviot ja jätin sen vaan sitten tohon mukaan että jää paremmin nimi mieleen :P

      Poista
    2. Ja niin jäi siis vastaamatta, mä pelkään fyysisesti isokokoisia eläimiä.

      Poista
    3. Täällä taas. :) Sainpa kirjattua itseni lukijaksi, jospa sitten pysyisi vähän paremmin kärryillä Kukkiksen kuvioissa. ;)
      Mutta siis JOO, luulin, että olet heppatyttöjä! Siis ihan vaan blogin nimen perusteella. Eikö kukaan muu ole luullut?
      Aina oppii uutta. :)

      Poista
  3. Minustakin tuli kertaiskulla perheen ainoa, jonka kieli ei rullaudu äheltämisestä huolimatta. Nyyh.

    Minä haaveilen melkein joka päivä sänkipäästä, kun taistelen tämän lätyskäreuhkan kanssa! On teinistä asti ollu säännöllisin väliajoin mielessä, saapa nähdä uskaltaako koskaan... :)

    Niin, ja kiitos haisteesta! Katotaan milloin toimii sen verran aivokääpä, että keksin jotain avautumisen arvoista...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä ei mies lämpene mun kaljuhinkuilulle mutta se voi ihan oikeasti olla edessä jahka jonain päivänä rastoista luovun :)

      Poista
    2. Täälläkin on yleensä reaktiona vastahakoinen "no sinun tukkashan se on"... Ehkä sitten repäisen, jos erehdyn haluamaan toista lasta. :)

      Poista

Mitä sullon syrämmellä?