torstai 21. helmikuuta 2013

Kiemura

Mulle laitettiin kierukka. Selvisin hengissä. Eikä ollu kamalaa. Kiitti vaan letuista kaikki kauhutarinoiden kertojat! Minä sanon että jos haluaa lapsilukuaan säännöstellä niin kaikki vaan liikkeelle ja (kupari)kierukkaa ottamaan. Laitto oli supervaivaton. 13 minuuttia vastaanotolla sisältäen tutkimuksen, mittauksen, laiton ja muutaman minuutin juttelun.
Käytännön toiminnan raportoinnit sitten myöhemmin...

Ei siis sitä Neljättä ihan hetkeen. Ihan hyvä niin. Se aika ei ole nyt. Vaikka Kaksikko on parasta niin toiste en halua lapsia pienellä ikäerolla. Se on hyvä heillä. Paras mahdollinen. Mutta ei nyt uudestaan.

Toka sanoi tuossa muutama ilta sitten itku kurkussa että on niin kiva kun on isoveli kun se on niin usein niin reilu. Ainoana lapsena tunsin puhtaasti kateutta. Ja iloa.

Toivottavasti tulee päivä kun joku sanoo Kolmosesta noin.

11 kommenttia:

  1. Samalle asialle tuossa parin tunnin päästä. Hetken kävi mielessä, että voinko mä kävellä puolen tunnin matkan kotiin, mutta kai mä voin. :) Jälleen parin tunnin yöunien jälkeen varmaan nukahdan siihen pöydälle.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä sanoisin että kyllä sä pystyt kävelemään :) Mä otin tuntia ennen 800mg Buranan ja se riitti. Vieläkään ei tunnu missään mitään. Ei se mitään runnomista ole eli ei siinä sillä lailla kipeydy että ei voisi liikkua. Se tutkimus oli sellanen millanen sisätutkimus on aina, mittaaminen vähän nipisti niinku papaa otettaessa ja tuntui hieman epämukavalta mutta ei sattunut ja itse härvelin laitto tuntui pieneltä paineelta. Kipua ei tuntunut missään vaiheessa. Lääkäri oli kyllä ihan huippu! Hyvin se menee ;)

      Poista
    2. Jep, helppo nakki! Vähän ehkä kumma olo, mutta mini-yöunilla voi olla osuutta asiaan. Mä olen onneksi löytänyt mahtavan lääkärin näihin tyttöjen juttuihin, se jo helpottaa tosi paljon.

      Poista
  2. Ai no eiks teille nyt tullutkaan vielä sitä nelosta? ;)
    Mutta ihanasti kirjoitettu tuosta isoveliasiasta. Snif. Vähän on meidän poikaa surku.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei meille NYT tullu mutta ehkäjoskussitten.. tai sitten käy niin kun mä näistä hormoneistani palaudun että ei ikinä. Eihän Kolmostakaan pitänyt tulla :D
      Elä turhia pojan puolesta sure :) mä olen ainoa lapsi ja kaivannut sisaruksia vasta siinä vaiheessa kun on katsellut omia lapsia kun ne puuhaa keskenään. Mutta lapsena oli vaan huippua kun sai olla ainoa ja kaverit marisi kun pitää jakaa tai käyttää toisen vanhoja juttuja. Eikä mua tällä hetkellä itseasiassa tuossa ainoana lapsena olemisessa "haittaa" kuin se että vähän pelottaa se aika kun oma äiti on vanha ja on edessä mahdolliset sairaudet ym. ja mä olen sitten ainoa lähisukulainen. Hankala selittää mutta pelottaa se että oon yksin taistelemassa niiden äidin oikeuksien puolesta. Tuntuisi kivalta että sen vastuun saisi jaettua ja olisi joku jonka kanssa marista mitä kaikkea se höppänä nyt on taas puuhannut. Jne.

      Poista
    2. No joo. Ehkä ei pidä surra. Tosin itsellä on juuri tilanne, että omalla äitillä on terveysongelmia ja se vähän huolettaa. Onneksi on kuitenkin 2 siskoa, joten en ole asian kanssa yksin. Mutta me kaikki asutaan aika kaukana meidän vanhemmista. Eli hiukan vaikea tarjota konkreettista apua varsinkin kun itselläkin nyt pieni lapsi. Mutta joo. Elämä on.

      Poista
  3. Mulla ei ole kierukkaa ikinä ollut, mulla ei niinkään se laitto hirvitä, sen verran tautien, sairauksien ja ronkkimisten kohteena ollut ikäni aikana, mutta ne käyttökokemukset...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin olen hormonikierukasta kuullut hyvinkin kurjia käyttökokemuksia mutta en kuparikierukasta, minkä siis asennutin. Siitä oon kuullut vain ja ainoastaan hyvää. Toki kaikki on yksilökohtaista mutta luotto ja toivo on kova sille että tää ois hyvä :)

      Poista
  4. Mullapa onkin maailman paras isosisko... sellainen sielunsisko <3

    VastaaPoista

Mitä sullon syrämmellä?