sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Omituinen höpöttäjä

Ihanainen kirjakeiju Bleue otti ja haastoi.

Haasteessa piti kertoa viisi omituista tapaa. No en tiedä onko nämä niin omituisia tai edes tapoja mut here goes..

1. Olen lopettanut röökin polton jo vuosia vuosia sitten mutta mun tekee edelleen tosi usein mieli tupakkaa. En ole sortunut lopettamisen jälkeen kertaakaan mutta yhä edelleen tupakansavu tuoksuu ihanalle. En ole sortumassakaan mutta musta on tosi jännä että sitä tekee näinkin paljon mieli. 


2. Mä kaivan nenää. Muka huomaamattomasti.

3. Jos on joku juttu, milloin mulla on mahdollisuus sijoittaa itseeni niin käytän rahat lähes aina johonkin keittiöjuttuihin. Leipomiskaupat on niitä missä mä rysäytän Soliferilla seinään. Hello 50-luku!

4. Sympatiseeraan ihan hulluna myötätuntoisen näköisiä ihmisiä. Esimerkiksi eilen oli Prismalla joku punaisen ristin keräys ja siinä lippaan varressa sellainen maailman empaattisimman näköinen pappara. Kävin puskemassa sinne kaikki irtokolikot. Mut saa huijattua varmaan ihan mihin vaan kunhan on tarpeeksi kiltin näköinen ihminen pyytämässä.

5. Tykkään pistellä ihmisiä (siis neuloilla, työjuttuja) mutta en kestä että mua pistetään. Tai mun lapsia. Mutta jos mä saan neulailla niin iskee hullun kiilto silmiin ja alan tutisemaan kun olen niin innoissani.


Ja Omituisten Otusteen Kerhoon liitän NunjunSuvi Trokee-Daktyylin ja junon. Paljastuksia!!

5 kommenttia:

  1. Hmph, miksi tuo teksti on tuonvärisenä. Ei sunnuntai-aamuna tämmösiä teknisiä asetusongelmia jookoooo....

    VastaaPoista
  2. mäkin kaivan nenää. vauva on huomannut. opeta siinä sitten, että nenää ei saa kaivaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meillä kanssa jälkikasvu kaivaa mutta kyllämusta silti tuntuu että se oon minä jolla ne sormet eniten siellä törsässä on..

      Poista
  3. :D mitäs sitten kun tupakan savu on aina haissut ihanalle vaikken ole koskaan polttanut?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :D no onneks et oo koskaan kokeillut, oisit varmaan ihan korsteeni :P

      Poista

Mitä sullon syrämmellä?