torstai 4. huhtikuuta 2013

Hakuammuntaa

Hei mäkin haluan koostaa googlea. Eli noita millä blogiin on eksytty. Ei nyt mitään superhauskoja mut jotain.

Ensin täytyy todeta että oon ollut tosi tyytyväinen kun tänne on löydetty sellaisilla hakusanoilla, joista itsekin yritin löytää tietoa mutta en löytänyt. Kuten syväpurennan hoito ja yrityskylä. Toivottavasti oli apua ja purentahommista tulee jatkossakin vielä juttua. Mutta niitä muita hakuteoksia on sitten ollut....

"peiniä potilaita"
Ja nimenomaan lainausmerkeissä ja kirjoitusvirheellä.

mä vaan keitin 
Mitä sä keitit? Ja hei mitä mä keitin että tämmöinen löytyi?

justiina blogi superdietti
Haettiinkohan tässä Juttaa? Ei oo näkyny. Mun sisäinen Juttani tuossa tosin koki pienen kolauksen kun totesin että kroppa on suorittanut jonkun metamorfoosin. Peppu ja maha on vaihtanut paikkaa. Tai ainakin siltä näyttää kun selkäpuolelta oon ihan lauta ja mahapuolta koristaa sitten sellainen pepun mallinen möykky.

teini määrää kaiken
No yrittää ainakin...

uusioperhe helvetti
No ei meillä kyllä helvettiä ole. Helvetillisiä päiviä välillä kylläkin. Mä tarvisin varmaan jonkun kiroilusuodattimen.

ai jumankauta miks laitteet ei voi olla johdottomia
No sinäpä sen sanoit. Mielelläni kuulisin jos vastaus löytyy googlesta.

4 kommenttia:

  1. Teini määrää kaiken on hyvä, mut toi viimeinen paras :D mulle myös tietoa jos sitä löytyy!!!

    VastaaPoista
  2. Eiku kuule, nyt mä osaan kertoa jotain! Toi Justiina oli vuonna nakki BB:ssä, ja nyt sillä on pieni lapsi ja se laihduttaa ja on Superdieetillä.
    Tää selvisi mulle koska yks fitness-touhuihin hurahtanut kaveri liitti mut Facebookissa sellaisten TOSITREENAAJAMUTSIEN ryhmään, missä on myös tää Justiina.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noniin eli siis google ei tiedä mitään, PeNa tietää ;)
      Mikäs tää tämmönen tositreejaanamutsien ryhmä on? Tosin turhaan mä mistään tositreeneistä tai edes treeneitä haaveilen koska mä en näköjään ikinä parane tästä flunssasta.

      Poista

Mitä sullon syrämmellä?