sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Oho!


Heihei rastat!

15 kommenttia:

  1. Oi ko uskaltaisi. Mulla on ollu nää päässä jo yli 15 vuotta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau, sulla on varmaan ihan mahtavan pituiset pötkylät. Mulla kutisi päänahka niin kamalasti että ei ollut loppupeleissä vaikea päätös.

      Poista
    2. Blogin hallinnoija on poistanut tämän kommentin.

      Poista
    3. Äh, en tiedä mitä sähelsin kännykällä mutta niin vaan onnistuin poistamaan Sun kommentin, sori!!!
      Mulla oli käytössä sellainen teepuuöljy-shampoo minkä nimenomaan pitäis auttaa päänahan kutinaan mut todnäk homma johtui siitä että muutamassa kohdassa oli niin paksuja rastatukkoja että ei saanut päänahka happea. Meinaa tuntui heti että helpotti kun ne tukot oli leikattu pois.
      Saa nähdä saanko tätäkään julkastua vai tumpuloinko tänkin, sori vielä.

      Poista
    4. Ja jos mulla ois noin pitkät rastat niin en varmaan luopuis niistä ikinä, ihan sama kuinka paljon päänahka kapinoisi.

      Poista
  2. Ootko tyytyväinen? :) Onko tottumista pelilikuvaan :D??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon tyytyväinen :) tuli itseasiassa paljon pidempimallinen kuin etukäteen aattelin vaikka tosi lyhythän tää on. Eikä näytä peilissäkään vieraalta.

      Poista
  3. Oho tosiaan! On varmaan kevyt olo?

    Mulla ei ole koskaan rastoja ollut. Olen kylläkin kerran ollut avustamassa, kun kaverin päästä purettiin kesän pikkuletit. Se muovipussillinen omaa ja lainahiusta painoi hurjasti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ne rastat ollu painavat kuin märkänä kun mulla oli ne omaan hiukseen tehtynä.
      Hiustenpesu oli kyllä nyt tosi outoa kun ne ensinnäkin sai pestyä niin että sormet saa päänahkaan ja toisekseen oli outoa kun sitä tukkaa ei ole, koko ajan haroi vähän tyhjää.

      Poista
  4. Apua, nyt mä en voi tunnistaa sua tukasta kun tuun kulmille viikonloppuna! :D Silleen todennäköistähän olisi ollut, että törmätään heti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dylaniin jos oot suuntaamassa niin oot viikon myöhässä. Meillä oli kuumat brunssitreffit siellä Siipan kanssa lauantaina kera karjujokeltavan vauvan. Mut joo, nyt sä et tunnista mua :/ Paitsi hei voin antaa tuntomerkiksi sen että nyt mä näytän ihan pojalta :D

      Poista
  5. No tuliko peikkopörrö? Kansa vaatii kuvia! Plus- ja miinuslistoja! Sielua raastaa, kun lauantaina olisi kampaaja, ja tekisi mieli huitaista minimaalinen sänki, mutta pitänee nyt sitkeillä tätä kasvatusprojektia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miinuslista? :o mikä se on? Ja on peikkopörrö :P jahka tulee pituutta vähän lisää ni saa vielä pörrömpään

      http://1.bp.blogspot.com/-UceR2LFp4VA/UWq4E54QK_I/AAAAAAAAAKs/71_Macb88hU/s1600/WP_20130414_004.jpg

      Poista
    2. Miinuslista on se, jota joutuu heti ensi-innon laannuttua rustaamaan: ei tää näytäkään samalta ku itse laittaa, ei yllä kiinni mutta hapsottaa naamalla, kylmää niskaa... :)

      Mutta ooo! Just niin makee! Ja räyhä! Tommosen vedän sit, kun oon saanu kasvatettua pitkän ja todennu - miinuslistan avulla, jos en muuten - ettei toimikaan... :)

      Poista
    3. Ei mulle oo sattunu huteja oikeasti vuosiin. Muistan edellisen hudin oisko vuodelta 2005 tai 2006. Salaisuus on hyvä kampaaja ;) Hyvä leikkaus takaa pitkälti sen että ne vaan saa aina laitettua itsekin kivasti ja toinen tärkeä on sitten ne muotoilutuotteet. Tosin tämä on nyt tällä hetkellä niin lyhyt että riittää kun pesun jälkeen pörröttää ja antaa kuivua. Pystyssä pysyy ilman tököttejä.
      Mä oon aina tykänny itselläni eniten lyhkäisistä ja pörröisistä (jollain rouhealla värillä mutta nyt imetysaikana ei viihti) mutta välillä kanssa kasvattelen.

      Poista

Mitä sullon syrämmellä?