torstai 13. kesäkuuta 2013

Mitä sie etelän mies huijot?

Mä vihaan hyttysiä. Ihan tosissani vihaan.Turhempia luontokappaleita ei ole ja olen ihan varma että ekosysteemi pärjäisi vallan mainiosti ilman näitä pieniä beelsebubeja.

Jos mä olen paikalla niin se on aivan varma että hyttyset ei syö ketään muita. Entinen kämppis sanoi joskus kauan sitten sen johtuvan siitä että ne on alkoholistihyttysiä ja iskevät sen veren kimppuun jonka promillepitoisuus on korkein. Tämä teoria on kumottu jo useana kesänä, mun veri se on edelleen makoisin vaikka sieltä ne promillet puuttuukin.
Kanssaihmisiä ajatellenhan tämä on hyvin näppärää. Ei tarvitse suihkeita tai muita sössöjä karkottaakseen inisijöitä, ottaa vaan mut mukaan niin se on sillä hoidettu. Muut voi pönöttää vaikka alasti ja yhtäkään paukamaa ei tule. Musta mä ansaitsisin jo jonkun palkinnon.

Eikä siinä. Kun söisivätkin ihan normaalisti. Mutta onhan se nyt aivan helvetin kohtuutonta että iskevät sen imuttimensa silmäluomiin, varpaiden väleihin ja jalkapohjiin. Kiva on kuulkaa niitä koittaa rapsutella. Vaatteilla suojaaminen on ihan yhtä tyhjän kanssa, syövät niiden läpi. Pilkkihaalari on varmaan ainoa mitä en ole vielä kokeillut suojaksi.
Lisäksi kun ne paukamat on sellaisia monen sentin kokoisia pallukoita eikä mitään pikkunäppyjä. Siinä on kiva silmäluomi kiinni turvonneena vakuutella että en ole riehunut snägärillä aamuyöstä vaan tämä on hyttysen tekosia. Ja se kutina! Ei ole kuulkaa kyse mistään parista päivästä vaan puhutaan viikoista kun minä itseäni kuopsutan!

Ja se ininä. What's up with that?!? Jos jättää jälkeensä jo helvetillisiä kutiavia kraatereita niin miksi pitää vielä inistä? Ompahan muuten paskin varotusmekanismi ikinä!

Me oltiin joskus kauan sitten kaveriporukalla mökillä. Kirmasin saunasta kamalaa vauhtia järveen ja liukastuin laiturilla ja kolautin reiteni sillä seurauksella että siihen tuli nyrkin kokoinen mustelma. Seuraavana aamuna hyttyset oli imeneet siitä mustelmasta puolet pois. Tätä jaksoi koko mökkiväki ihmetellä, että miten ne on hyytynyttä verta saaneet imettyä. Jaa-a??!! En ottanut osaa keskusteluun koska vitutti (ja kutitti) niin rankasti. Melkoista vesikidutusta muuten yrittää raapia ruumiinosaa joka on niin kipeänä että ei kestä kosketusta.

Ja nyt ne perkeleet on rantautuneet tänne kotiympäristöönkin. En muista että viime kesänä niitä olisi kotipihalla ollut mutta nyt on. Tosin sama homma punkkien kanssa. Eipä näkynyt niitäkään viime kesänä ja nyt jokailta saa tarkistella perheenjäsenet.
Sori kaikki raskaanaolijat mutta toivon kuumaa ja kuivaa kesää. Ja kuolemaa kuppaajille!

Olen ihan valmis kokeilemaan melkeimpä mitä vaan hyttysiä vastaan. Mökille voisi virittää tämän. Mulla ei ole sukkahousuja mutta voisin tätä varten kyllä hankkia.

Ps. Sain äitienpäivä-lahjaksi kolme kuukautta lisää LivBoxia ja sieltä kotiutui BB-voide. Ja NYT mä olen herännyt tajuamaan miksi siitä on kaikki kouhkanneet. Sävy tosin on pari astetta omaa kalmankalpeaa tummempi mutta ei se huonolta näytä kunhan häivyttää hyvin. Päinvastoin, mähän näytän terveeltä kun iho näyttää päivettyneeltä eikä pakastetulta broilerilta.

Pps. Siippa tulee pian töistä. Ja sitten se ei menekkään sinne kuin vasta joskus elokuun lopussa.

4 kommenttia:

  1. Soulmate :) Mä niin vihaan itikoita ja voisin tappaa ne sukupuuttoon jos vaan voisin. Ja just noista samoista syistä ku säkin. Oon kakarasta asti ollu mustelmilla saakka itikanpistojen jäljiltä, ne kutiaa niin pirusti, että moneen kohtaan tulee mustelma lopulta. En keksi mitään yhtä ärsyttävää ku nuo oliot.

    -K

    VastaaPoista
  2. Anteeksi, nauratti kovin tuo otsikko. Mulla on täällä 1 kpl huitovia ja erittäin hyttyskammoisia Etelän miehiä. Voidaankohan me mennä mökille lainkaan tänä kesänä..?

    No okei, miestä hyttyset syö hulluna ja jättää kutisevia paukamia. Mua eivät juuri syö ja jos syövätkin, ei jää juuri mitään. Että vähän eri juttu. ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha :D nojoo totta, teillä tuo otsikko taitaa osua ihan kohdilleen.

      Poista

Mitä sullon syrämmellä?