tiistai 4. kesäkuuta 2013

Olisitko elämäni viimeinen elämäni rakkaus?

Meillä on tänään vuosipäivä! Ja siksi mä haluankin kertoa teille että mun Siippa on paras koska se:
  • säästää Reissumiehestä mulle aina ne kansipalat
  • rakastaa ihan vilpittömästi mun lisäksi myös mun lapsia. En ole ehkä koskaan jumaloinut ketään ihmistä niin paljon kuin Siippaa viime kesänä kun se suuttui ihan kunnolla Ekan ja Tokan isälle joka ei edes onnitellut Tokaa syntymäpäivänään. 
  • hieroo mun jalkoja useita kertoja viikossa
  • saa mut nauramaan useita kertoja päivässä
  • muistaa ihan kaikki juhla- ja vuosipäivät. Sellaisetkin joista mä en edes kuvitellut että niitä voisi juhlia ja muistaa. Se myös ihan aina hankkii esim. lasten synttäreinä niille vielä jonkun pienen yllärin joka on vain Siipalta. 
  • antaa mun syödä ensin jos on samaan aikaan kotona ruoka-aikaan ja vauva tarvii seuraa
  • piilottaa mun jugurtit jääkaapissa ettei lapset syö niitä
  • lataa arkiaamuisin kahvinkeittimen mulle valmiiksi ettei mun tarvi kun laittaa se päälle
  • hyräilee vauvalle nukuttaessa
  • löytää aina ne karkkipussit joissa on paljon hedelmämerkkareita
  • sen mielestä on tärkeää että kotona on aikuisia varten suklaamuroja piilossa
  • huolehtii että meillä on jääkaapissa suklaata
  • ymmärtää että vauva on pieni vain hetken ja että perhe on se tärkein 
  • keksii kaikenmaailman aktiviteettejä mitkä aluksi tuntuu musta ihan tyhmiltä mutta sitten loppuenlopuksi meillä onkin sairaan siistiä
  • osaa yllättää mut silloin kun sitä vähiten odotan

Meidän piti keksiä vähän jotain kivaa kaksin illalle, jos ei muuta niin edes terassille parille. Mutta mun äidillä on tulppaepäily ja liuotushoito päällä eli lapsenvahti on ihan nounou. Skumppa on kuitenkin jo kylmässä (Cavaa, Fresita oli loppu. Minähän vuonna ne oppii tähän vuodenaikaan Alkossa ennakoimaan ton Fresitan menekin kanssa?) ja kakku tekeytymässä. Jeeeee hyvä meidän joukkue!

6 kommenttia:

  1. RAKKAUS IS BEST! ja hyvät miehet! Mullakin on hyvä ja kiva mies, suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin onkin!! Jeee!! Rakkautta sinne! Ja kaikkialle! Rakkauskesä!

      Poista
  2. Niin ihana! Eihän tästä onnen kuviosta puutu enää kuin yksi pikkunyytti lisää... ;) Mut oikeesti <3. Lav!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta!! Kyllä mä sille chilivauvan itseasiassa lahjaksi annoinkin, mulla kun on noi omat multavauvat :P

      Poista
  3. Onnea onnea! ja ihanalta kuulostaa :)

    VastaaPoista

Mitä sullon syrämmellä?