perjantai 7. kesäkuuta 2013

Viikko kuvina


JenniJeen kuva tunnissa oli ihan mahtava! Oon tykännyt ideasta että postauksista jotka ovat syntyneet tämän idean innoittamina. Ja mäkin olen yrittänyt parinakin päivänä. Mutta ei vaan kuulkaa onnistu. En perkele muista, kello pitäisi olla kerran tunnissa hälyttämässä ja veikkaan että en silti muistaisi. Sooloilinkin ja räätälöin tämän omani nyt enempi mulle sopivaksi. Viikko Kuvina! Koska se yksi kuva tunnissa on näköjään mulle liian haasteellinen. Minkäs teet. Tässä siis satoa meidän ensimmäiseltä lomaviikolta. Kuvat eivät ole kronologisessa järjestyksessä vaan kotoisasti sekaisin. Ja asettelukin on puhdasta vahinkoa. Damn you Blogger!



Ekan koululta saatu ruusu



Puistounta




Kesäkaviot


Kotipiha

Nom!





Hernetyrsky




Luntti




Kympistä




Kissanpäivät


Splash!






Vuosipäivä



Voikukkasotaa










Vuosipäiväkakku



Geokätköilyä


Tältäkin päivältä voisi saada verrattain kivoja kuvia koska edessä on Iltahupi (mun osalta tosin pikkuhupi koska vain pyörähdän paikalla) ja lasten sängyn kokoamista. Mutta veikkaan että jälkimmäinen ainakaan ei ole kuvamateriaaliksi sopivaa. Ja kun ei nyt millään enää malta!

6 kommenttia:

  1. Tää oli tosi kiva :) Jotenkin hyvänmielen-kuvat :)

    VastaaPoista
  2. Kumpula, mansikat, kuohari! Täydellinen päivä näemmä, kiitos jakamisesta! :)

    VastaaPoista

Mitä sullon syrämmellä?