tiistai 13. elokuuta 2013

Koulurauhaa

Kääk! Siellä ne nyt sitten on.

Aamu oli täynnä hysteeristä hihitystä, mitä jos-paniikkia (mitä jos me myöhästytään bussista, mitä jos mä en löydä mihin mun pitää mennä, mitä jos mitä jos mitä jos) ja riehumisena purkautunutta hysteriaa. Mun jännitys vaihtui ahdistukseksi ja kun sain Kaksikon koulutielle niin ampaisin itse lenkille. Helpotti.

Eka oli sopinut jo pari viikkoa sitten yhden kaverin kanssa että menevät sitten ekana päivänä samaa matkaa kouluun. No tämä kaverihan sitten luonnollisesti perui koko homman eilisiltana. Eka väitti että homma on ok mutta näki että vituttaa ja rankasti. Samaan kouluun tulee läjä muitakin kavereita mutta teinin mieli on ehdoton. Kun on jotain päättänyt niin muu ei käy. Se on itsellä joskus hankala lakata tarjoamasta niitä vaihtoehtoja ja antaa toisen tehdä sitten "hankalasti".
Mä kehitin jo Ekalle tulevaisuuden yläasteella syrjittynä ja kaveritta. Kun nyt tuolla lailla hylätään ekalla koulumatkalla.

Toka vietti koko viimeisen lomapäivänsä pelkissä kalsareissa. Makoili puolipäivää ipadinsa kanssa. Hehkutti illalla että jes mä tein sen, en pukenut koko päivänä. Mahtavaa puolisomatskua hei!

Mutta nyt se on sitten polkaistu käyntiin. Uusi lukuvuosi.

Ps. Senverta naurettavaksi tää meni että heräsin neljältä aamulla. Enkä meinannut enää millään saada unta kun jännitti niin perkeleesti. Ei tuo lapsi kyllä vaikuta yhtään siltä että tämä nyt olisi ihan niiin iso juttu. Eikä huolinut mua vieläkään mukaan saattamaan vaikka uudemman kerran yritin tarjoutua.

4 kommenttia:

  1. Ihana jännämutsi! :) Miten on mennyt? Ei kai ne enää mopota?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi mopotus oli yksi mitä me Siipan kanssa mietittiin että ei kai enää :D Eka ei tiennyt mutta mä olettaisin että ei enää... hyvin on mennyt, tyyppi on ihan rakastunut uuteen kouluunsa :D ei jännitä enää!

      Poista
  2. Tsemppiä uuteen kouluun (myös äidille :D)! Jospa kaverijutut sujuisivat hyvin :).

    VastaaPoista

Mitä sullon syrämmellä?