lauantai 19. maaliskuuta 2016

Päivän palindromi

Tukholmasta kotiuduttu valtavien karkkikassien, uusien vaatteiden (teinit päivitti vaatekaappinsa, joskin hyytyivät ennenkuin rahat loppui. Myönnän kuolanneeni Desigualin liikkeessä mutta poistuin tyhjin käsin. Itse en ostanut maista edes uusia jääkaappimagneetteja kun ei löytynyt Estelleä tahi Leonorea. Jos olisin ruotsalainen niin puskisin vaikka mitä turistikrääsää kuninkaallisista kaltaisilleni kateellisille rojalisteille) ja maailman ensteks isoimman flunssan kera. Yskitään kaanonissa ja koko ajan on bingo pystyssä sen suhteen että ketä käyttäisi lääkärissä. Näköjään vedetään nyt muutaman viikon sisään koko vuoden taudit, itsehän en ehtinyt edellisestäkään flunssasta ihan täysin parantua ennenkuin tämä nyksä iski. Muutama pikkujuttu ilmoille kuitenkin ennenkuin käyn herättämässä päiväunilaiset ja lähdetään kauppaan (koska eihän tämä saatanan arkiralli tietenkään pysähdy vaikka mä luulen kuolevani)
  • Toka saa niskavedon pois parin viikon päästä. Käytiin tuossa kuun alussa purentakontrollissa ja niskaveto on nyt duuninsa tehnyt, kulmahampaat on paikoillaan just eikä melkein! Renkaat napataan hampaista pois ja se on siinä. Silikoninen purennanohjain vielä pysyy matkassa, se vaihdetaan vain vähän isompaan mutta en usko että se haittaa koska nimenomaan se on ollut tuo niskaveto jonka käytön kanssa on ollut motivaatio-ongelmia. Eli jei tälle!!!! Torilla tavataan.
  • Ihanaa kun on valoisaa mutta luonto hei nyt mitä vittua?!?! Lunta ja pakkasta??!! 
  • Jäädessäni lomalle heitin töissä läpällä että aion maata sohvalla kaikki kaksitoista päivää. No Stokista lukuunottamatta oon löytynyt sohvalta, kiitos tämän taudin. Kauas on tultu niistä ajoista kun lomat riekkui ja valvoi ja reissasi like a mofo. 
  • Meillä on uusi tiskikone! Oisin voinut vaikka suudella sitä asentajaa joka eilen sen mukanaan toi.
  • Vaikka ollaan tässä nyt oltu kotosalla jo toista vuorokautta niin mä keinun edelleen. Onpa aika vähän hiton ärsyttävä tunne ja symppaan asentohuimauksesta kärsiviä täysin. Ehkä mulla on korvatulehdus?
  • Eka teki yhteishakunsa tuossa vajaa pari viikkoa sitten. Siitä pitäisi tulla kuittaus mulle sähköpostina vaan ei näy ei kuulu. Mitä jos se ryssi sen jotenkin?
  • Siippa osti mulle laivalta uuden ripsarin (jonka hankkimista siis itse vitkutin 1,5 vuotta) ja valokynän. Nyt mä vaan meikkailisin koko ajan. Mitä tuhlausta olla nyt kipeänä!! 
  • Tuhlausta on myös se että mulla on kaikki maailman karkit mutta en maista juuri mitään.
  • Kokeilin myös paria uutta voidetta reissussa kun näytepakkaukset sain ja ajattelin että en nyt ala niitä sieltä laivalta hankkimaan. No nyt kun googlailin niin ovat maissa ihan poskettoman hintaisia, miksi voi miksi en ostanut??
  • Miten voi kohta olla jo pääsiäinen? Meillä on vielä joulupipareitakin ihan älyttömästi....
  • Lidlistä saa valkosuklaasta tehtyjä lumimanteleita. Hae nyt hyvä ihminen niitä itsellesi naposteltavaksi, mäkin haen vaikka meillä on karkkia koko loppuvuodeksi. Mutsikin näkyi kantaneen meille lavallisen Kindereitä.
  • Musta tuntuu että mä kuolen tähän tautiin. Sitäpaitsi mulla ei ole mitään tekemistä, oon katsonut jo kaikki nähtävillä olevat Kardashianit ja Vanderpump Rulesit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Mitä sullon syrämmellä?